Thursday 5 March 2020

Big Day Norlida X Farhan

hai assalamualikum ..
harini nak up sikit cerita basi hat bebaru ni .. 

hari yang mana adik ketiga aku si Atie nikah and majlis kahwin dia dalam seminggu lepas dia nikah .. 
yang tak best dalam entri ni , 
aku hat kakak ni tak boleh attend both majlis dia .. 
ciss betoi kan ? 
naseblah dapat adik yang memahami sebab kakak dia terikat dengan komitmen keja and susah nak cuti .. hehehheeheh .. 




well , ni masa hari akad nikah .. 

aku tak terima banyak gambaq hari akad nikah sebab adek aku tak share gambaq banyak ngan aku .. 
aku share apa yang dia share jelah ehh ??

awal februari majlis kahwin belah lelaki .. 
lawanyaaaa lahaii aku punya adik .. 



with her husband , Farhan . 
jaga adek akak helok helok okay .. 
i know you can  sebab selama ni youu yang jaga adek akak yang sorang ni .. 

sometime aku tertanya .. 
how can dia tahan dengan adek aku yang palingggg garang dalam family aku ni ??
hahahhhha

serius la .. 
dari kecik sampai besaq , walaupon dia anak ketiga + dia adek aku kot , ada lagi sorang abang atas dia , memang dia palinggg garangg .. 

takpayah tunggu dia bukak mulut , dia bulatkan mata jegil pon dah ketaq pala lutut .. 
apatah lagi bila dia start bukak mulut .. 
boleh bawak perang woo gadoh mulut ngan dia .. 
tercabar jugak la kenkadang .. hahahahah 

haihh how time flies ... 
dah kahwin dah budak garang ni .. 




how beautiful you are . 
haihh lap peluh aku jeles ngan budak ni .. 





btw , Selamat Pengantin Baru .
akak hang doakan hang bahagia sampai Jannah .. 

i love youuu sampai syurga . 

No comments:

Post a Comment