Wednesday 21 October 2020

PrOmO guyssss !!!!

 haii hampaaa ..

mesti hampa dok tertanya tanya pasai promo apa hat aku nak buat lepas baca tajuk an? 


come on guys , 

untuk pengetahuan hampa , aku ada jual baju baju bundle murah murah gilaa .

and now baju baju aku jual tengah promosi ..


hat mana berkenan silalah direct whatsapp aku untuk beli okay .


Murah murah ja nah hampa . 

Tshirt lengan pendek roundneck tu dari bale gred A tau . 

Biasa aku jual sehelai rm20 keatas . 3 helai rm50 biasanya . 


Sekarang PROMO aku juai sehelai rm10 sahaja . 3 helai rm25 . Pembelian melebihi rm50 aku bagi freepostage . Ada freegift sekali . 


Sweatshirt 3 helai rm20 sahaja  . 

Baju ladies long sleeve promo sehelai rm3 saja . 10 helai rm20 . 


Hampa nak cari mana seller baik macam aku hahahahhahahha .. 


And satu lagi promo barang aku jual yang tengah jalan , 






PROMO THEJAMU BY SHE NATURAL . 

Harga biasa yang ni rm25 sebotol ya . 

Stock tak banyak dah kat aku . 

Mai la hampa grab tolong bagi perabeh .

Serius hampa amalkan jamu ni best sangat sangat . Hampa akan rasa sendiri manfaat , kelebihan dia nanti . 

Sebab aku sendiri memula jadi pembeli tegar dulu . Serasii dan banyak manfaat kat aku , aku sign up jadik seller ah terus hahhahaha . 


Aku boleh explain banyak lagi kat hampa . 

Satgi aku tinggai no wassap aku kat bawah okay . Hampa boleh whatsapp aku bebila saja . Kedai aku bukak 24/7 . Hee . 


Yang mana nak elok luaq dalam , cantik menawan memikat , boleh cuba The Jamu . 


Yang mana dok cari baju memurah , boleh cari baju baju aku jual . Dijamin puas hati . 


WHATSAPP


wasap.my/60138580792/promo


IG / Pages FB 

@nhstorecentre


Facebook 

NORLIDA HIDAYU

6 comments: