Tuesday 30 November 2021

Hadiah tak dijangka 🌺

Haii hampa , assalamualaikum . 

Tak habis lagi haa story pasal birthday hahaha . Ehh tak tak gurau 😂

Ni kisah aku busy keja 27hb baruni , hari sabtu . Macam biasalah hari sabtu dan ahad memang hari super duper busy dari hari hari lain . So memang fokus keja jalaa sebab kalau tangguh , esoknya keja menimbun balik . 

Tengah busy buat keja tetibaa ada courier call nak hantar barang . Lately ni courier dah tau dah kalau ada barang aku sampai rumah , biasanya depa call bagitau barang depa letak tempat biasa . Kira bagi aku tau jugak laa . Jarang aku order barang letak alamat office . 

Courier tu call cakao nak hantar barang . Aku cakap takpela letak ja tempat biasa . Courier tu blur , dia ulang cakap saya nak hantar barang kat alamat sekian sekian which is alamat office aku . Aku macam ehh ? Bila pulakk aku order barang letak alamat office ni . Takpala . Bagi jalan  , dalam 10 minit sampai . 


Marykay punya barang kau . Hahaaah . Aku macam ehh sapa pulakk hantar barang main seprais2 kat aku ni . Tanya sorang sorang taknak ngaku . 

Tapi memang syak sorang kawan aku ni , dia ni Marykay consultant . Memang terdetik dah dari awal yang hadiah ni dari dia since kami hari2 whatsapp , tapi dia takada pulak mintak alamat office apa bagai . So macam eh takkan kot dia . 

Short story , memang dia yang bagi hahahha . Aku siap call laki aku tanya ada tak sesapa mintak alamat office aku ? Laki aku selamba jugak cakap sepraiss happy birthday apa bagai kat aku . Mengadaaa punya laki haih ! At last baru laki aku kata haa tanyalaa kawan baik awak tu  , zassssss sahhh ! Memang dia yang bagi hahaha . 




Terharu gila kot . Tibaaa sampai . Yang dia dok serba salah cakap tatau nak bagi hadiah apa . Dia punya excited nak aku apply both product , sampai hantaq product function la kat aku . 

Yelahh dia tau aku sejenis malaih sikit bab bab melawaa ni . Maklumlahh selekeh ja aku ni hahaha . 



Hampa hat nak try any Marykay product , Skincare ka Makeup ka , product yang dia bagi aku atas tu ka , boleh pi cari dia . Dia very helpful consultant okay 💜🌺

Hampa nak kenai sapa bagi aku hadiah ni ? Plus si Marykay Consultant ni ? 

Haa ni dia . 

Sipi sipi sudahlahh . Takleh belanja sangat gambaq bini orang hahahahhaha . 

Ni malam yang sama hari hadiah dia sampai . Hadiah sampai tangan aku petang , dia sampai umah aku malamnya . Alang alang aku buat bakar bakar sikit malamtu , aku ajak dia sekali mai makan makan . 

By the way , thankyouu Nadiaa for the hadiah . Serius suka . First time dapat kejutan hadiah sampai tiba tiba . 

Since baru pakai , kita rilek dulu . Tunggu seminggu dua pakai , aku share review product ikhlas okay ? 


Bye !

11 comments:

  1. Hehe pandai kawan awak minta alamat daripada suami awak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulahh yang paling tak jangka tu hahha . pandai komplot memasing haihh

      Delete
  2. Tak sabar nak tunggu review ni. 😄

    ReplyDelete
  3. Alaaa...bestnya hadiah dia....nak jugakkkkk

    ReplyDelete
  4. Bestnya! Nak-nak barang-barang gini, i like haha...

    ReplyDelete
  5. Cer tanya kawan tu.. Nak alamat ammi tak? Haha

    ReplyDelete
  6. tahniah. mama penah macam ni terima box mary kay tanpa diduga

    ReplyDelete
  7. bestnyaaa kalau dpt hadiah.. rsa excited betul nk buka

    ReplyDelete