Wednesday 16 October 2019

permulaan .

Assalamualaikum .. 

Banyak guys nak ceritaa ..
Since dah sangat lama tinggal blog .. 

Sampaikan dah tak tahu macam mana nak berblog semula .. 
Keinginan nak menulis tu sentiasa ada .. 
Idea sentiasa berkembang tapi tulaa .. 
Masa sangat terhad .. sungguh sungguh masa tu emas .. 

Well .. blog baru dengan kehidupan baru .. 

For those yang kenai aku , akan tau segala kisah aku.. 
Even tak semua tapi akan tau jugak la sesikit kann .. 

Takpa guys , aku cerita detail nanti .. 
Mohonlaa doakan agar aku sentiasa rajin nak update blog .. 
Dengan komitmen kerja lagi even kerja aku banyak goyang kaki habiskan masa ja .. haha .. 

Taknak cerita banyakk .. 
Just nak orang tahu yang i is sentiasa okay even ada masa aku down sangat sangat teruk .. 

Ada okay adaa .. 
Tapi tulaa , takkan nak down selamanyaa kann ? 

Sokay guys , till next entri . 

Bye . 

No comments:

Post a Comment