Saturday 1 July 2023

MLBB musim baru

Haii hampaaa . 

Anyone kat sini ML lover ? 

Hahhaha . Im the one antara ramai ramai yang main game ni . Ekceli baru terjebak balik main game kegemaran ramai anak muda zaman lanii . 

Dulu pernah main dah , tapi sebab busy dengan kerja , jadik at last tak termain game pon . Jangankan Mobile Legend tu , Candy Crush pon aku tak sempat bukak main tauu . 

Ni lepas beranak , dah sepenuh masa jadik surirumah , ada masa terluang ja sempat la on game ni main seround dua haha . Segala game game favourite sebelum ni aku download balik main . 

Ringkas cerita , bulan lepas aku download balik ML ni . Main semula dari mula . Seronok wehh push rank . Even dah taraf mak mak , ada baby kecik , ehh sambil menyusu anak pon aku boleh main ML k ! Hebat tak hebat aku ? hahaha .

Tak cukup aku main, sampai aku racun laki aku main sekali . Dah makin best boleh main game ni dengan laki sesama . Push rank sesama walau memasing noob , kadang kena maki dalam game sebab lembab , kadang menang , kadang kalah , kadang turun bintang , kadang naik double bintang sebab MVP . 

Eh tak , aku story ja yang aku seronok main game ni hee . Membongak kan aku hehe . 

Start tadi , ML dah start musim baru S29 . Harap harap makin best la nak push rank naik ke rank lagi tinggi . Dak dak noob macam aku lakibini ni kadang sakit hati asyiklah kalah ja haha . Tapi tula , tak serik , kalah pon nak main lagi . Gasaklahhhhh . 

Ada yang main ML jugak kat sini ? Meh drop ID , boleh create team push rank sama sama . hehe . 

Okay , tu ja nak citer , 😅ðŸĪŠ

10 comments:

  1. Saya main Candy Crush Saga.
    Hehe memang rasa seronok kejar kedudukan teratas, bersaing dengan pemain lain.

    ReplyDelete
  2. Anak PH, si Abang tu layan la ML ni hikhik...maknya cuma main Paint by Number je :D

    ReplyDelete
  3. saya pun kaki online game tapi saya tak main ML, saya layan TWD dan COC

    ReplyDelete
  4. tak main ML sebab fon tk mampu tampung...hehe

    ReplyDelete
  5. sy just amik tahu je pasal ML ni main mmg tak pernah hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam. kita buat kunjungan balas ni. tq sudi singgah kat my lil blog and drop comment jugak :) anyway...ML ni--my son yg form 2 dan 18 yrs old tu, both terer laaa main ML ni...diaorg pernah join ML competition jugak few yrs back (zmn belum covid)

    ReplyDelete
  7. Seronoknya!
    Saya tak pernah main ML.

    ReplyDelete
  8. Tak pandai main.. Tak pernah cuba pun.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. x pandai plak ML..anak2 layan la

    ReplyDelete