Sunday 2 January 2022

Happy New Year 2022

Haii hampaaa . 

Alhamdulillah , dah mula masuk tahun baru . Semalam tahun baru , harini baru update takpa kot noh hahaa . I is busy dengan kerja settle apa patut sampai lupa dah lama tak jengah blog sendiri . 

Well . Setiap tahun dengan azam baru . Setiap azam 2021 alhamdulillah ada yang tercapai ada yang tak . But its okay . Pengalaman , pengajaran , semua tu lagi penting dalam kehidupan. 

Azam tahun 2022 . Moga terus suksess . Suksess dalam mengurus keluarga . Suksess dalam kerjaya kat office . Suksess handle bisnes baruu moga sampai ketahap seterusnya . 

Moga aku makin rajin update blog hahaha . 


Well takmau taip banyak . So haii semua reader blog NH , Happy New Year ! 

Dont ask mana aku sambut tahun baru eh , malam nak masuk tahun baru aku lemah longlaii kat rumah sebab lemau badan aku haha . Then 1hb tu aku kerja macam biasa . Well aku dok Kedah , Kedah tak banyak Public Holiday Tahun Baru ni huu . But its okay , i loveee my job . I loveee my job . I loveeee my job hahaha . 

Okay dah terbebel panjang . Phffffff . 


Selamat Tahun Baru 2022 hampaa ❤

2 comments: