Sunday 31 October 2021

Abah ๐Ÿ’œ

Assalamualaikum  . Hai hampa ๐Ÿ˜˜

Dah nak masuk bulan November . 

Rindu gila laa kat Abah aku sorang tu haih . 
Nak merentas negeri jumpa dia pon biasalah hujung hujung tahun ni aku susah sikit nak cuti . Husband aku lagilaa . 

Kalau boleh merentas negeri melawat Abah pon , bukan senang nak cari waktu free dia . Selalu busy ja dia . Nak ganggu pon tak sampai hati . A

Kalau tak ganggu rindu pulak . Abah pulak bukan jenis reply whatapps . Kalau takat chat cakap rindu dia blueticknya aku . Merajuk kang baru dia tau hahahah . 

Last jumpa ritu sebelum PKP hat terbaru haritu . Lama jugaklaa tak jumpa . Masa jumpa tu Aisya baby² lagi . Sekarang Aisya dah setahun empat bulan lebih dah . 


And Abah bukan seorang yang mesra kamera . Ini pon jenuh paksa . Jadi aku upload jugak walau selekeh hahhaha . 

Take care selalu okay Abah ? Me loveyouu dunia akhirat . Nanti panjang umur kakak pegi jumpa Abah k ? Jangan busy nau , nanti kakak merajuk hahahahahha . 

Moga Allah pelihara semua yang aku sayang . Ameen Ya Rabb ๐Ÿ’œ



 

10 comments:

  1. Sayangi abah kan..yyang kita gelar ayah dan bapa..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah masih ada orang tua.
    Moga dipermudahkan untuk menjenguknya.

    ReplyDelete
  3. nsb baik abah serumah dgn saya, if tak cfrm rindu juga

    ReplyDelete
  4. Dah 20 tahun ammi takda ayah.. Rindu sangat2.

    Dengan abah mertua alhamdulillah dpt sama dgn dia 14 tahun.

    ReplyDelete
  5. Semoga dapat balik kampung jumpa abah nanti :)

    ReplyDelete